Discussion about this post

User's avatar
Mark Kandid's avatar

Sana %100 katılıyorum Yavuz. Ve iyi ki yazmışsın bu yazıyı. Oscarlarla ilgili hissiyatımı bilgi ve olgularla derleyip toparlayıp, yazıya dökmüşsün, tarihe not bırakmışsın. Ellerine sağlık.

saim uğursay's avatar

Cinematek dönemini iyi ki yaşadık corç! Rezillik ötesi bugünlere kalan. Yine uçurdun Penn'le..

No posts

Ready for more?